Facebook sayfasına gönderilen mesajlar

Canım Annem zaten senelerdir çok özlemiştim seni aramızdan ayrıldığını duyunca çok ama çok üzüldüm ama herzaman kalbimizde ve hafızalarımızda yaşayacaksın çünkü gerçekten sadece öğretmen değil anne oldun benim için bütün öğrencilerininde bu fikre katılacağından eminim Seni çooook seviyorum ve gerçekten çok özledim Nur içinde yat….

Belgin Seyran Sevim

aramızdan ayrıldığını duyduğumda şok oldum senin bizlerde emeğin çok seni saygıyla anıyorum mekanın cennet bahçeleri olsun nur içinde yat

Nebi Nebi Uğur

bunları söyleyebilen insanlar yetiştirmiş olması dieğinin gerçek olduğunu gösterir nebicim ..nur içinde yatsınnnnnn

Şeyda Yılmaz

iyi ki doğdun ÖĞRETMENİM.TOPRAĞIN BOL MEKANIN CENNET OLSUN……

Serdar Kahraman

hayat çok zor… sensizlik daha zor… önemli olan seninle zamanını paylaşan insaların seni saygı ve sevgiyle daima hatırlaması…. iyi ki doğdun… iyi ki bizimle yaşadın… ve iyi ki herkesi mutlu ettin….

Tülin Tuğlu

İnsan malesef bazı kişilerin kıymetini onlara kötü birşey olunca veya kaybedince anlarmış. Ama bazı şeyler öğretilemiyor ancak yaşanarak bilinebiliyor, bu da öyle birşey… Dualarımız seninle…. nerede olursan ol seni seviyorum…

Serpil Alagaş Gürbüz

SENİN HER GÜN BUGÜNDEN DAHA COK ÖZLÜYORUZ. DUALARIMIZ SENİNLE…….

Omur Gumussoy

öğretmenler günün kutlu olsun…bugün senin yetiştirdiğin eğitimciler çiçeklerle kutlandı..aldığım tüm çiçekleri sana gönderiyorum..

Esin De Thorpe Millard

hocam geç kaldım ama ne zaman derse geç kalsak bizi hep derse alırdın o güzel yüreğinle affederdin tüm zamanların en güzel öğretmeni cennet mekanın olsun öğretmenler günün kutlu olsun………………..

Hakan Eygi

Bir insan asıl unutulduğunda ölür bence.
O yüzden unutmuyoruz, gülümsemesiyle hatırlıyoruz.

Enis Karaarslan

Allah Rahmet Eylesin Hiç unutmam o güzel içten samimi gülüşlerini

Yıldız Tan

kendimi hep onunla kıyasladım çünkü ben de öğretmenim. tek fark var o komple bir insan yetiştirirdi bense sadece edebiyat memurluğu yapıyorum.cismen aramızda olmadığını şimdi farkettim .üzüntümü tarif edmem ama siz anlarsınız.nur içinde yatsın………

Tülin Gerçek Özgün

Canım öğretmenim seni hatırlayınca birde anne demek geliyor içimden,
Öğretmenler günün kutlu olsun huzur içinde uyu

Belgin Seyran Sevim

About enisden

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde öğretim üyesiyim. "Bilgiyi paylaştıkça artar." ilkesine inanıyorum. Bu blogda; akademik dünya, araştırma yöntemleri, eğitim ve bilgisayar mühendisliği çoğunlukta olmak üzere, hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.
Bu yazı Anma, Öğretmenlik içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Facebook sayfasına gönderilen mesajlar

  1. Geri bildirim: Seni gülümserken hatırlıyorum, gülümseyerek anıyorum « enisden

  2. Hümeyra Özkaynak dedi ki:

    Sevgili Eniştem ben annenin öğretmen okulundan yakın arkadaşlarından biriyim. Sınıf arkadaşlarımızdan bir çoğu ile temas halindeyiz, ancak toplanabildik. Bana ulaşırsan sana resim gönderebiliriz. Selam ve sevgiler .

  3. Hümeyra Özkaynak dedi ki:

    Özür dilerim hatayı düzeltemedim. ENİS demek istemiştim

Yorum bırakın